2011. május 30., hétfő

Kutyusok

Kedves Lányok és mindenki aki megfordul az oldalamon!

Nagy örömért múlt héten ,Ideglenes befogadó lehetek.
Környékünkön van egy maroknyi ember,akik a szívikön hordják a kóbor kutyusok sorsát!
Régóta foglakoztatott a gondolat,hogy én is id. befogadó legyek.És ha egy kicsit is segítsek olyan kutyákon ,akiknek nem kaptak eddig emberi szeretet!
Sajnos,mivel vidéken élek,ezért nem lehettem befogadó.
Aztán rájuk bukkantam:Kíra Völgységi Kutyamentő Egyesület
Felvettem a kapcsolatot velük és másnap már érkezett egy kis kölyök,aki még itt van ,de sajnos ahéten már megy is !
Boldog vagyok.Hiszen segítek és mit kapok cserébe önzetlen szeretet és bizalmat!
Azt hiszem ennél nem kell több.
Időnként segítek a lányoknak és kiteszek ide blogomba egy-egy kutya hirdetést,hátha valaki éppen kutyust keres és beleszeret egyikőjükbe!!
Remélem nem zavar benneteket,de ez nagy szívügyem!!

Krisztina


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése