2012. március 25., vasárnap

Szülinapi játék-2. rész


Megérkezett az összes ajándékom:)Nagyon szépek:)
 
Ezeket az üvegeket Melindától kaptam!Nagyon illik a nappalinkba!!És remélem a fiaim is egyben hagyják:)
Nagyon szépen köszönöm!!
Árminától ezeket kaptam!Rózsát imádom!!Köszönöm szépen:)
Medált és az apróságokat Annától kaptam!Kedvenc színemben:)Egyszer elárulhatnád milyen golyók 6mm-sek.Napok óta csak ezen töröm a fejem:)Köszönöm:)
Nórától ezeket kaptam!Igazán szép!Karkötő kapocs részen igazán ötletes!Bronz 11/0-es kása gyöngyök színnek a nevére nagyon kiváncsi lennék?!Mérete is jó:)Köszönöm:)
Ezt a üde tavaszi csomagot Timitől kaptam!Imádom ezt az anyagot,igazán megérte várni rá!!!Az ujjbábok is használtba vannak véve!!

Győnyőrű szép párnahuzatot hozott utoljára a postás!!De nem utolsó sorban:)Imádom!Zsepitartóm sem volt!Őket Katee-tól kaptam!Köszönöm! 



Tojáshéj technikás csomagocskámat Erikától kaptam!Lenyűgőzött ez a kidolgozás,csomag összes részében!Ha valaha új technika után nézek,ezt biztosan kifogom próbálni!!

Lányok nagyon köszönöm szépen ezek az ajándékokat!Imádom őket!Nem tudom,hogy fogom tudni meg hálálni!!

Köszönöm szépen még egyszer!Csodás ez a játék!!
Krisztina







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése