2012. október 6., szombat

Amikor a számitógép elromlik és az ihlet visszatér:)

Közel két hétig nem volt gépem,mit ne mondjak hiányzott!!
Nagyon jó volt arra,hogy ismét könyvet vegyek kezembe és olvasgassam egy kicsit..
Gyöngyözzek ismét,mert már jó régen volt gyöngy a kezembe!! És visszatért az iheltem:)
Ennek eredménye ez a szett,ami szerelem.Sajnos meg kell válnom tőle mivel monitor cserére szorulok és máshogy nem fog menni,ezért el kell adnom egy-két ékszeremet,pedig nem szoktam megválni tölük....
Pedig ez az egyik legszebb darab amit ékszerként készítettem eddig!!(szerintem  :)  )


MInta:Perle4u:Verena,Flora
Köszönöm:)


6 megjegyzés:

  1. Kellemes, meleg összhatása van. Igazi őszi darab :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg gyönyörű a szetted.....DE meg lehet ezt még egyszer fűzni! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép szett! ...Nekem is az a gondolatom támadt, hogy úgyis megfűzöd újra:-) Ha pedig kereslet van az ékszereid iráni, az külön öröm!!!

    VálaszTörlés
  4. Csodálatos szettet fűztél látod minden rosszban van valami jó !!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű szettet alkottál!

    VálaszTörlés