2012. október 24., szerda

Látógatóban!!

Nem kis örömben volt részem!!Eltölthettem egy délután a  Pécsi Gyöngyszemekkel!!
Fantasztikus csapat.csodás munkáik vannak!!Nagyon kedvesek,segitőkészek!!
Mielött elindultam úgy éreztem magam mint egy kis iskolás aki vizsgázni megy(ezt persze nem vertem nagy dobra.) Vajon milyen lesz,milyenek leszenek stb....Első percben elszállt minden kétségem,jó helyre jöttem....
Kicsit irigy is vagyok,mert ez egy nagyon jó csapat,kár hogy ez felénk nem valósítható meg!!!Gyöngyös még csak-csak,de többi azt hiszem hiányzik......Ezért talán nem is kell eröltetetni!Na mindegy azt hiszem ezen még töröm néhány napig fejem azt hiszem!!Nálunk vjon miért nem müködik?!
Este-délután mikor végeztünk,úgy magamban nem akartam hazajönni,még szerettem volna fűzni,beszélgetni.,Sajnáltam ,hogy véget ért a nap!!DE nem baj,hátha egyszer még lesz rá lehtőségem,hogy eltöltsek velük egy kis időt!!
Nagyon-nagyon köszönöm lehetőséget!!
Maradjatok ilyenek amilyenek vagytok!Legyetek büszkék magatokra,hogy ilyen jó,összetartó,kreatív csapatotok van!!
Köszönöm szépen:
Dalmának,Mankának(külön köszi vendéglátást),Ilinek,Beának,Marikának,Kingának  hogy eltölthettem ezt szép délután ezzel csodálatos csapattal!!
Remélem egyszer összehoz minket újból sors!!!

Ja,karácsonyoztunk,jöjjenek képek!
Dalma köszi őket:)




6 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy csatlakoztál hozzánk és megismerhettelek. Azért az a készlet sem volt semmi, amit te hoztál! Az a hatalmas medál azóta is a szemem elött van: csodaszép!!! :) És nyugi: nem úszod meg ennyivel: még találkozunk biztosan!!! További jó alkotást és sok szép gyöngyöt, ékszert!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy velünk voltál és megismerhettelek, Az elkészült ékszereid pedig gyönyörűek, én bízom benne, hogy találkozunk még. Szeretettel várunk máskor is.

    VálaszTörlés
  3. Mi is örülünk, hogy el tudtál jönni egy kicsit hozzánk. az ékszereid csuda klasszak, nekem is különösen tetszett a brutál méretű medál :-)
    Minden jót neked és gyógyulást a gyermeknek!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó hangulat lehetett, látszik a képeken! A harangok cukiiik!:)

    VálaszTörlés
  5. Kriszta, nekem külön öröm, hogy létre jöhetett ez a találkozás, úgy érzem megint gazdagodtam egy olyan csodás élménnyel, hogy a GYÖNGY számos akadályt képes leküzdeni! Örülök, hogy megismerhettelek és őszintén gratulálok a gyönyörű munkáidhoz!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon örültünk, hogy velünk voltál.Köszönjük

    VálaszTörlés