2013. március 16., szombat

Szülinapos játék-ajándékok

Nos idén ismét részt vettem Rita játékában!Tavaly olyan jól sikerült.Ezen felbuzdulva jelentkeztem ismét!Nos 4 csomag érkezett meg a jeles napra:)
Enikőtől érkezett ez a szép ki csomag!4Virág készítésének technikáját megírhatanák,pont kapóra jönne:)Telómon a logó ,fülemben füli!!Köszönöm!!


Timitől 
taptam ezt csoda csomagot!!Az autókat külön köszönöm:)Fiuknak nagyon tetszett!!Több helyen láttam ilyen megoldással készitett nyakláncot.Azóta szívem vágya volt,ezt nagyon eltaláltad:)Köszönöm:)
Ágitól  Kapatam ezeket az apróságokat!!Kiváncsi lennék a medál hogyan készült.Nagyon tetszik.Köszönöm:)
És nem utolsó sorban csütörtökön meghozta a postásunk Zsófi  csomagját.Süti nagyon finom éppen azt eszem:)Házikónak meg annyira megörültem,hogy elteszem emlékbe,nincs szívem "elhasználni"".Köszönöm:)


Nos nem volt könnyű hetem,de a pár ajándék végre visszahozta a jó kedvemet!Várom a további ajándékokat,nem kis kiváncsisággal:)





3 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog szülinapot kivánok Neked ,hamarosan érkezik az én csomagom is .Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Még egyszer boldog születésnapot! :)

    Hogy válaszoljak a kérdésedre, a medál zsugorkából készült, ez egy merevebb átlátszó műanyaglap. Meg kell csiszolni az egyik oldalát, utána lehet rá rajzolni például ceruzával, majd miután ez kész, ki kell sütni. A sütés során összezsugorodik a fólia, közben megvastagszik, ezáltal apróbb és intenzívebb színű lesz a minta. Utána még fúrtam rá lyukat és lelakkoztam matt lakkal. Igazából lyukat sütés előtt is lehetne rá csinálni, csak akkor kicsit deformálódna az anyag száliránya miatt, és ha rosszul méretezek, akkor túl kicsire is zsugorodhat, vagy túl nagy maradhat... :)

    VálaszTörlés