2013. június 25., kedd

Flora,mint karkötő és Verena füli hozzá

Kati volt a következő szülinaposunk a csoportban!!Sajnos ,kicsit késtem az ajándékával...
Tőle kaptam az egyik kedvenc ajándékomat a csoportból,ezért viszonozni is szerettem volna ezt.
Magán úton levleztünk és emlitette,hogy szereit a bogyós dolgokat.Ezért először vmi ilyesmit szerettem volna készíteni számára,Bogyót-bogyóra halmoztam. vagy nem sikerült,vagy egyszerüen nem tetszett.
És egyszer csak megszületett vmi fejemben. amit véghez is vittem.
Kati remélem tetszik!!!Utolag is Boldog Születésnapot!!

4 megjegyzés:

  1. Remélem, hogy tetszett, mert szerintem gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép szett, nagyon tetszik, a színe is isteni jó!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen!Igen nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés