2013. augusztus 19., hétfő

Staféta-játék

Lassan 1 hónapja nyertem llditől eme gyönyörűséget a staféta játék keretin belül!!
Nos,egy szoba felújítás sajnos közbecsúszott,de én is elkészültem.Fényképezőgépem nem túl jó,ezért nem biztos hogy látszanak a valós színek:(Egy padlizsán alapon nyugvó karkötőt késztiettem Ildi alapanyagaiból!!

Szabályok:
Megkapja a karkötőt és küldök egy csomagot, amiből egy ékszert kell készíteni. 
Mikor elkészült az új ékszer, felteszed a blogra és elindítod a játékot. 
A nyertes számára elküldöd az általad készített ékszert, plusz alapanyagot amiből a nyertes egy újabb ékszert készít.Stb...
Jelentkezhetsz:
2013.augusztus.25.
Eredényhirdetés :Másnap!!

5 megjegyzés:

  1. Szeretnék jelentkezni,ha lehet. :)

    VálaszTörlés
  2. Huh, lehet, hogy nagyot vállalok, de megpróbálnám :)

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretnék jelentkezni :)

    VálaszTörlés
  4. Jelentkeznék, mint sokáig nem gyöngyöző és most újra kezdő! :-)

    VálaszTörlés
  5. Szia Tina,
    jelentkezem a játékra.
    Timi

    VálaszTörlés